onsdag 11. september 2013

InDesign oppgave

Idag på skolen fikk vi en oppgave. Oppgaven gikk ut på å lage en slags motiverende plakat. Dette skulle vi lage ved  bruk av programmet InDesign, som altså er et av Adobe programmene. Vi fikk og et dokument med mange motiverende ord, og setninger som vi kunne bruke på denne plakaten. 
Jeg syntes dette var en helt grei oppgave, med tanke på at jeg liker veldig godt motiverende ting! ;) Dette er første gang jeg bruker dette programmet, så jeg kan ikke si meg helt fornøyd. Uansett, her er et bilde av hvordan "plakaten" min ble til slutt:




1 kommentar:

  1. Så kjekt å høre at du likte oppgaven. Og dette var jo en øvongsoppgave for å lære grunnleggende prinsipper i InDesign. På resultatet viser du nettopp dette. All grunn til å være fornøyd :)

    SvarSlett